برای بهترین پسر دنیا


خــودمـــو زنــدگــــــــــــــــــــــــی ;)

سلام ببین چه کسی اومده وبم

عزیزم مطمعن باشم خودتی؟

خیلی خوجحالم کردی! در ضمن باید با واقعیت کنار اومد.چرا نمیخوای بدونی اون کسی که باهاشی جندس؟!
من بی مدرک حرف نمیزنم

میخوای باست شاهدم بیارم؟؟؟؟؟؟ حتما میارم ، چون بهت ثابت بشه من واقعا میخامت و اون به تو مثل بقیه نگاه میکنه

توام منو بخاه نه اون.چون هیچی جزبدبختی برای زندگیتو ندارد عشق من

حالا تصمیم با خودته .خودتم میدونی اخرش فقط منم که باست میمونم.پس بیا از همین الان با هم بودن را تجربه کنیم

من تورو خیلی خیلی خیلی خیلی دوست دارم و توهم داری .صد در صد داری

کی بهتر از من منی که لیاقتت را هم دارم...میخام بدونی اون واقعا به پسری داده

از خودشم بپرسی میگه نه چون نمیخاد از دستت بده،

به جون خودت که برام از همه بیشتر میارزه دارم راست میگم

جندس بابا.

تو خیلی عاشقی که نفهمیدی.بفهم عزیزم دارم به خاطر خودت میگم.

در ضمن چرا با اون یه وبلاگ ساختی منم میخوام.بسازیم!؟!؟؟؟

اهان راستی اون hateش هم برای جذب پسراس تو یاهو هم همه ی پسرا رو اد میکنه

ازش پسوورد یاهوش رو بگیر قول میدم یه دوست دختر هم نداره.

میگم جندست تو بگو نه!

 



نظرات شما عزیزان:

seli
ساعت18:10---6 اسفند 1390
آهای آشغال عوضی خودت همه کاره ی به دیگرون نسبت میدی!خدا میدونه خودت به چند تا دادی که حالا ب قول خودت میخای با تجربه کنی..
کثافت بی شعورعجب آشغالی هستی دفه آخرت باشه وب علی و آجی من پیدات میشه اون موقه به گاه خوردن خودت راضیت میکنم فهمیدی هرچی گفتی و میگی لایق خودته آدم که نمیشه بهت گفت حیوووووووووووووووووووونی از حیوووونم پست تر


غریبه دیروز،اشنا امروز،از یاد رفته فرداهایت...
ساعت19:44---30 بهمن 1390
من نمیدونم این داداش خر من چرا با زبون آدمیزاد با تو حرف میزنه....

اگه دادشم عرضه نداره من که دارم...

میزنم دهن مهنتو سرویس میکنم دختره جنده...

به آجی من میگی جنده؟؟؟؟؟؟؟

تو جنده ی عالمی دختره ی خراب.....


logaft
ساعت21:42---25 بهمن 1390
ندا...تمومش کردی کردی...نکردی آرزوی یه لحظه دیدن منو به گور ببر...
به قیمت این خواستن داری زندگیه منو خراب میکنی...
منکه تو رو نمیشناسمت...اما هرکی که هستی...
خواهش میکنم پاتو از زندگیم بکش بیرون...
خوب میدونم که خوب میدونی نه من تورو میشناسمو نه تو عاشق منی...
تمام این کارا واسه خراب کردن وجهه ی من جلو فاطمه س...
فقط ندا دعا کن...
دعا کن یه مو از سر فاطمه کم نشه...
وگرنه اولین باری که منو میبینی...آخرین باریه که چیزی میبینی...
فاطمه هرچی هم که بوده و هست...عشق منه...دوسش دارم...
میتونم عوضش کنم..اگـــــــرچه...بهش مطمئنم...
پس ندا...قبل از اینکه زندگیه منو آتیش بزنی، خوب فکر کن داری چیکار میکنی..
برو و فقط دعا کن یه مو از سرش کم نشه...
وای به حالت...
...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:,ساعت 18:22 توسط neda.ندا| |


Power By: LoxBlog.Com